خانه بلاگ صفحه 11

همراهی پخش‌کننده و کارگردان #شادروان در یک کمدی نفتی!/ #سیاهچاله عیدفطر در فیلمنت

نمایش خانگی/رضا نقی نژاد اورنگ: تازه ترین سریال کمدی شبکه خانگی #سیاهچاله از عیدفطر در فیلمنت عرضه خواهد شد‌‌.

#سیاهچاله که مضمونی نفتی دارد از حضور بازیگرانی نظیر حسن پورشیرازی، مهران احمدی، ژاله صامتی، بهرنگ علوی، مجید نوروزی، عباس جمشیدی‌فر و… در نقشهای مختلف سود می‌برد.

#سیاهچاله را سعید خانی مدیر موسسه پخش خانه‌فیلم به کارگردانی حسین نمازی ساخته است. حسین نمازی پیشتر فیلم کمدی شادروان را با حمایت حوزه هنری ساخته بود که پخش آن را خانه‌فیلم برعهده داشت.

#سیاهچاله مضمونی درباره رد شدن یک خط لوله نفتی از زیر یک خانه قدیمی در قلب پایتخت را روایت می‌کند.

داستان این سریال بی شباهت نیست به ماجرای واقعی سرقت از خط لوله انتقال نفت تهران-تبریز که چهار سال قبل رسانه‌ای شده بود! در آن ماجرا سارقان در یک خانه متروکه، چاهی هشت متری حفاری کرده و سپس از طریق یک تونل پانزده متری به لوله های نفت خام ارسالی از تهران به پالایشگاه تبریز دسترسی پیدا کرده بودند و با شلنگ های معمولی، نفت را از خط لوله اصلی به باغچه این خانه متروکه انتقال می دادند و از آنجا در تانکرهای نفتی بارگیری می کردند و به مناطق دورافتاده انتقال داده و می فروختند!!!

صدور پروانه همکاری بازیگر عطاران و کارگردان ارزشی+صدور پروانه برای مدیر اسبق+صدور پروانه برای شاهسواری+صدور ۲۹ پروانه دیگر

ویدیوکلوب سینما آزادی

نمایش خانگی/پیمان مقیمی: شورای صدور پروانه نمایش آثار غیر سینمایی(خانگی) با نمایش 8 عنوان فیلم بلند داستانی و 11 عنوان فیلم مستند و 13 عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد.

 

در میان این ۳۲ فیلم پروانه گرفته هم نام مدیر اسبق انجمن سینمای انقلاب دیده می‌شود و هم نام بازیگر برخی آثار عطاران و هم نام شاهسواری!

 

فلور نظری بازیگر برخی سریال‌های رضا عطاران و ازجمله خانه بدوش و متهم گریخت پروانه فیلم زخم کهنه را گرفته در مقام تهیه‌کننده. کارگردان این فیلم مجتبی اسدی پور است که سابقه ساخت فیلم ارزشی فیلادلفی را دارد.

 

مهدی عظیمی میرآبادی مدیر اسبق انجمن مقاومت، پروانه ساخت فیلم کوتاه ۱۱۸ را گرفته!

 

یاسر شاهسواری مستندسازی که نسبتی هم با منوچهر شاهسواری ندارد پروانه مستند آرگوس و فیلم کوتاه بانوی خیال را گرفته.

 

 

در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش 8 عنوان فیلم داستانی بلند به شرح زیر موافقت شده:

 

–« فرشته مزاحم » به تهیه‌کنندگی  و کارگردانی محمد کریمی

 

–« ژیوار » به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مریم امینی

 

— « سگ کش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین نصیری

 

— « بچه های دشت » به تهیه‌کنندگی عباس مسعودی و کارگردانی اسماعیل مسعودی

 

–« هم پا » به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر مظاهری

 

— « تفریح» به تهیه‌کنندگی مشترک محمد رضا رحمانیان‏ و محمد رضا صابری و کارگردانی محمدرضا صابری

 

— « زخم کهنه » به تهیه‌کنندگی مشترک مرتضی حسینی ‏و فلور نظری و کارگردانی مجتبی اسدی پور

 

— « سگ دست » به تهیه‌کنندگی افسانه شکاری و کارگردانی تقی علی آبادی.

 

همچنین 11 اثر مستند به شرح زیر پروانه گرفتند:

 

— « شراب ربانی» به تهیه‌کنندگی مشترک فرزین رضائیان‏ و حسین حضرتی و کارگردانی فرزین رضائیان

 

–« شمشیر داموکلس»  به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امین کریمی

 

–« ذوالفقار» به تهیه‌کنندگی مهدی اکبری و کارگردانی ناصر طاهریان

 

— « رویای من » به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی خطیبی

 

–« رنج و رنگ » به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد سجاد آقاجانی

 

— « آرگوس» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی یاسر شاهسواری

 

–« مؤذن خوش صدا » به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی براری

 

–« نگاهی نو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین نصیری

 

–« رخصت پهلوان » و « مادرم زهرا » به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد کریمی

 

— « برفآب » به تهیه‌کنندگی مشترک احمد آزاد و عابدین رستمی و کارگردانی احمد آزاد

 

در این شورا برای 13 اثر داستانی کوتاه به شرح زیر پروانه صادر شد:

 

— « نشنیدن» به تهیه‌کنندگی نسا کربلایی و کارگردانی احمد صمیمی

 

— « صد و هجده » به تهیه‌کنندگی مهدی عظیمی میرآبادی و کارگردانی محمدرضا جنت‌خواه

 

–«هیما» به تهیه‌کنندگی  و کارگردانی سجاد باغ شیخی

 

–« یک مورد» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی وحید آبرود

 

–« تنگه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مقداد جلالی

 

— « جِنُک » به تهیه‌کنندگی مهدی میرحسینی و کارگردانی حامد غنی

 

— « سیاهسنگ » به تهیه‌کنندگی مازیار هاشمی و کارگردانی محمد لطفیان

 

–« کلاس اول صبح » به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی میرزایی

 

–« راش» به تهیه‌کنندگی مهدی اکبری و کارگردانی مهدی تقی پور

 

–« بی منطق » به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی اکبری

 

— « حصارتن » به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ناصر عباسی

 

— « بانوی خیال » به تهیه‌کنندگی و کارگردانی یاسر شاهسواری

 

— « به حکم شاه » به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سجاد باغ شیخی

 

 

رونمایی از پوستر فیلم «آخرین زمستان»+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: فیلم‌برداری فیلم«آخرین زمستان» با کارگردانی میثم بیدقی به پایان رسید.

با پایان فیلمبرداری «آخرین زمستان» ساخته میثم بیدقی ،پوستر این فیلم نیز رونمایی شد.

«آخرین زمستان» عنوان اثر جدید میثم بیدقی است. وی پیش از این فیلم «قربانی» را ساخته بود که برای کارگردانی آن موفق به کسب چند جایزه بین المللی شد.
این فیلم را که زهره احمدی توچایی تدوین می کند،در خلاصه داستان آن آمده است: آخرین زمستان، فصل تولد دوباره من است…

لادن ژافه وند، هامون سیدی، سمیرا سوکی، رعنا زیبا، سعید بیات، رمضان معصومی، آرمان معصومی و مرتضی نجفی در فیلم«آخرین زمستان» بازی کرده اند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: نویسندگان: کیمیا خلج، میثم بیدقی، تهیه کنندگان : میثم بیدقی، مریم حسینی، مدیر فیلمبرداری: مهدی رضایی، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلانزاده، تدوین:زهره احمدی توچایی ،طراح صحنه: مجید صیدآبادی، طراح گریم: سعید سام و طراح لباس: آیدا نوروزی.

فیلم آخرین زمستان ساخته میثم بیدقی
فیلم آخرین زمستان ساخته میثم بیدقی

کتاب «اجازه بده خودم باشم» منتشر شد

نمایش خانگی/مجید ناصری: کتاب‌ «اجازه بده خودم باشم» به نویسندگی ریحانه فولادی منتشر و راهی بازار شد.
کتاب «اجازه بده خودم باشم» نوشتۀ ریحانه فولادی نوجوان ۱۲ساله منتشر شد و در مقدمه این کتاب آمده است:
«پدر و مادر عزیز! من خاص ترین آدم زندگی خودم هستم، توانایی هایم را باور کنید؛. من شبیه به هیچ کس نیستم و از تقلید  بیزارم. بیزارم از اینکه شبیه شخص دیگری شوم. قرار نیست، من اون مدلی بشوم که شما دوست دارید. قطعا شما بهترین دوست من هستین، مرا درک و حمایت کنید. مرا همراهی کنید ولی لطفاً اجازه دهید خودم باشم.»

نویسنده این کتاب که خودش نوجوان است سعی کرده در این کتاب با زبان عامیانه با هم سن و سال هایش و والدین آنها گفتگو کند و تلاش کرده والدین را تشویق کند به علایق و سلایق فرزندانشان اهمیت بدهند.
نسخه الکترونیکی این کتاب نیز به زودی در سایت های معتبر فروش کتاب در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
این نویسنده نوجوان در حوزه بازیگری نیز فعالیت های بسیار خوبی داشته که میتوان به ایفای نقش در فیلمهای «نعره سکوت»، «ماجرای مدرسه»، فیلم کوتاه «خفه خون» و فیلم داستانی «تاسیان» اشاره کرد.

پرچم طهماسب همچنان بالاست با #مهمونی

نمایش خانگی/مجید ناصری: ایرج طهماسب را باید مصداق هنرمندی دانست که صرفا کاری را می‌کند که کاملا بر آن مسلط است و نتیجه‌اش هم می‌شود موفقیت از تلویزیون تا سینما و شبکه خانگی.

ایرج طهماسب که در سال‌های اخیر نتوانست کلاه قرمزی را برای تلویزیون تولید کند به سمت شبکه خانگی آمده و سریال مهمونی را برای نماوا ساخت که از همان اولین قسمتها جلب توجه کرد.

برخلاف بیشتر سریال سازان شبکه خانگی که آویزانِ چهره برای دیده شدن هستند طهماسب بدون حتی یکی از عروسک‌های خاطره‌‌سازش در کلاه قرمزی و با طراحی و اجرای عروسک‌های تازه، سریال مهمونی را ساخت.

مهمونی به خاطر تسلط طهماسب بر کار با عروسک و توانایی جانبخشی به آنها بعنوان موجودات زنده خیلی زود به فصل دوم رسید و در نوروز۱۴۰۲ نیز مهمان مخاطبان شد.

فصل دوم مهمونی نیز همچنان مخاطب دارد و باز مزیت کار طهماسب آن است که جذابیت خود را نه از مهمانان مشهورش که از عروسک‌هایی می‌گیرد که بسیار سمپاتیک تر از برخی سلبریتی های پرمدعا هستند.

واقعا کدامیک از این همه سلبریتی با دستمزدهای میلیاردی به اندازه پشه یا کته سریال مهمونی جذابیت ناخودآگاه دارند؟ کدامیک از این همه چهره مدعی قادر است به اندازه دی‌جی و شاباش، شادی‌بخش باشد؟؟

ایرج طهماسب همچنان موفق و با تمرکز می‌کوشد با دنیای عروسکی خودش، مخاطبان را به وجد بیاورد و این، کار کمی نیست…

«به خاطر من» نه به خاطر مردم!

نمایش خانگی/علیرضا فطرتی: هرچقدر پلتفرم های شبکه خانگی به دنبال تولید محصولات نوروزی متنوع رفتند، برای برنامه های نوروزی تلویزیون باید جمله معروف «سال به سال دریغ از پارسال» را به کار برد!

گویا تلویزیون هم مانند دیگر دستگاهها و نهادهای کشور با مشکلات مالی مواجه است!
بر همین اساس امسال شاهد برنامه های بزرگ مانند چند سال پیش نبودیم. انگار تلویزیون نخواسته یا نتوانسته هزینه های زیادی را خرج برنامه سازی کند!

برنامه های عیدانه بی کیفیت با حضور مجریانی که بدون شک توانایی اجرای برنامه های عیدانه را نداشتند، از جمله اتفاقات نوروز امسال در شبکه های سیما بود.
در برنامه عیدانه شبکه سوم، مجری برنامه نمی دانست مهمانی که در برنامه حضور دارد به چه دلیل دعوت شده و مهمان هم با عصبانیت به مجری تاخت و چون برنامه هم زنده بود نتوانستند برنامه را جمع کنند!

این اتفاق  یکی از گاف های تلویزیون در نوروز امسال بود که در شبکه های اجتماعی خیلی هم وایرال شد.
اما در میان انبوه برنامه های تولیدی و زنده شبکه های مختلف، برنامه ای بی ادعا ولی تاثیر گذار «به خاطر من» نظر نگارنده این سطور را جلب کرد.
راهنمایی رانندگی در سالهای گذشته، ابتدا انیمیشن های موفق سیا ساکتی را برای انتشار فرهنگ رانندگی بین مردم، ساخت و روانه تلویزیون کرد.

پس از آن هر ساله برنامه های استودیویی با حضور مهمانان ورزشی و هنری را ساخت و تلاش کرد تا بتواند مردم را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دعوت کند.
اما امسال برنامه ترکیبی «به خاطر من» یک سیا ساکتی رئال و غیر انیمیشن موفق داشت. سامان گوران بازیگر بخش های نمایشی برنامه،  به همراه پدر، همسر، و پسرش، یک سیا ساکتی هنجار شکن در رانندگی بود.
او پشت فرمان ماشین ضمن سرعت زیاد، بازی مافیا می کرد، مسابقه می داد، تلویزیون تماشا می کرد، می خوابید و … که در هر قسمت از سوی بازیگران نقش ماموران راهنمایی رانندگی اعمال قانون می شد.

گوران حتی در استودیو هم حاضر به قبول تخلفات خود نمی شد و همچنان از تخلفات خود دفاع می کرد!
حمزه صالحی که از موفق ترین فیلمنامه نویسان طنز سینمای کشور است، به عنوان نویسنده  در برنامه به خاطر من  حضور دارد.

فضای طنز حاکم بر به خاطر من ، مخاطب را جذب می کند. مخاطبی که در ایام نوروز پای تلویزیون نشسته، دوست ندارد برنامه های تلخ ببیند.
اما به خاطر من با سخره قرار دادن موقعیت های خطرناک در رانندگی و جدا از ایجاد لبخند روی لبان مخاطب، رسالتی دیگر هم دارد.

آن هم اطلاع رسانی واقعی از شرایط تخلفات رانندگی و بیان تلفات در تصادفات. احمد رضا موسوی به عنوان مجری برنامه، در بخش پایانی هر قسمت به خاطر من، خیلی خوب همه بخش های طنز برنامه را با ارائه چند آمار تلخ و چند تذکر فرهنگی در رانندگی، جمع می کند و مخاطب در کنار موقعیت های طنز برنامه، بخش جدی کار را هم می پذیرد.
این شکل برنامه سازی برای جذب مخاطب، خیلی موفق بوده است.
اما کاش برنامه هایی از این دست مخصوص به چند روز ایام تعطیلات نوروز نباشد. مگر در زمان های دیگر سال، شاهد تصادفات و مرگ هموطنان ما نیستیم؟
بدون شک با  اشاعه فرهنگ صحیح رانندگی در بین مردم، می توان از تعداد مرگ و میر در تصادفات جلو گیری کرد.

اولین کمدی اوج بدون اکران وارد شبکه خانگی شد!!

نمایش خانگی/مجید ناصری: فیلم #تورقوزآباد از محصولات منسوب به سازمان اوج بدون اکران رسمی وارد شبکه خانگی شد.

تورقوزآباد به کارگردانی علی شاه حاتمی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی، سه سال قبل با عنوان اولیه کیک زرد، پروانه ساخت گرفته بود و با اینکه در همان سال ۹۸ تولید شد ولی نه وارد جشنواره فجر شد و نه اکران گردید.

به تازگی تورقوزآباد وارد پلتفرم ها شده و اکران آنلاین خود را استارت زده است.

تورقوزآباد فیلمی کمدی، خانوادگی با هنرنمایی نیما شعبان‌نژاد، آناهیتا درگاهی، هومن حاجی عبداللهی، محمد بحرانی، مجید مظفری، سیما تیرانداز، مجید پتکی، فیروز سلیمانی، آرمین توپچی است.

تورقوزآباد از محصولات سازمان عصر وابسته به اوج است و اولین فیلم کمدی این ارگان ارزشی به شمار می‌رود؛ در حالی که کمدی ها در سال‌های اخیر بازار خوبی دارند ولی اوج اولین کمدی خود را بدون اکران وارد پلتفرم ها کرده.

پیشتر فیلم روز بلوا از محصولات اوج نیز بدون اکران و به صورت مینی سریال وارد شبکه خانگی شده بود صمن اینکه فیلم خروجِ اوج نیز به دلیل تقارن با کرونا، خیلی زود به اکران آنلاین رسید.

تورقوزآباد داستان آشنایی جوانی مدعی کارشناسی علوم هسته‌ای با دختری مرموز را روایت میکند.

عرضه فیلم تورقوزآباد در سامانه نماوا
عرضه فیلم تورقوزآباد در سامانه نماوا

«به خاطر من» به شبکه آموزش هم راه پیدا کرد

نمایش خانگی/مجید ناصری: برنامه ترکیبی «به خاطر من» با هدف کاهش تلفات جاده ای در ایام نوروز، عليرغم اينكه هر شب از شبکه اول سیما پخش می شود،مورد استقبال شبكه آموزش و مخاطبين برنامه های آموزشي این شبکه نیز قرار گرفته است.

«به خاطر من» عنوان برنامه ای ترکیبی است با حمایت معاونت اجتماعی راهنمایی و رانندگی  در جهت نشر فرهنگ رانندگی و کاهش تصادفات و تلفات در ایام نوروز.

«به خاطر من» به تهیه کنندگی کمال فیض آبادی و کارگردانی محمد رضا مروتی علاوه بر پخش ساعت ۳۰دقیقه بامداد از شبکه اول سیما، هر شب  ساعت ۲۰/۳۰ از شبکه آموزش که رسالتی آموزشی برای مخاطبان خود دارد هم پخش می شود.
مخاطبان این شبکه در راستای رویکرد آموزه های آموزشی در بخش های اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی، هنری و … ، استقبال خوبی از برنامه به خاطر من داشته اند.

حمزه صالحی از نویسندگان موفق سینمای ایران  که در این چند ساله نویسنده فیلم های پر فروشی در گیشه بوده است، به عنوان نویسنده در برنامه ترکیبی « به خاطر من» حضور دارد.

صالحی نویسنده سریال های چون نارگیل، دست انداز، دست به نقد،  افسانه هزار پایان، خنده بازار، محله تهرونی ها، چارسو، هشتگ خاله سوسکه و فیلم های سینمایی پنگول، دینامیت، شکلاتی، تگزاس2،  نارگیل،  انفرادی، مرده خور، فسیل و … بوده است.

برنامه «به خاطر من» نیز با رویکردی طنز تلاش می کند تا فر هنگ رانندگی و راههای کاهش حوادث جاده ای را به مردم آموزش بدهد.

دیگر عوامل برنامه « به خاطر من» عبارتند از: کارگردان تلویزیون: ابوالفضل نوروزی طهرانی، مجری:سیداحمدرضا موسوی، بازیگران: مهدی امینی خواه، سامان گوران، بیتا خردمند، فرشاد یاسر، امیر زمانی،یاسین اسدی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: محمد حسین فیاض، تدوین و گرافیک: امین ظهراب بیگی، مدیرتولید:فرشاد یاسر، مدیر صحنه:یحیی سعیدی معین، مدیر صدابرداری:بابک نیازی، خواننده: حامد طاها، شاعر: عبدالجبار کاکایی، موسیقی: دکتر محمدرضا چراغعلی، میکس و مسترینگ : سعید شایان، مدیر تدارکات: شاهین رادمهر، تصویربرداران: علی سرمدی،  محمد سرمدی، علی افشار، مهدی ناظمیان، محمدرضا کرمی، چهره پردازی: مجید رحیمی، دستیار تهیه: مینا میدانی، عوامل تولید: احسان باقری، منشی صحنه: مهدیه ابریان، مشاور کارگردان و  مدیر روابط عمومی:مجید فلاح شجاعی.

ورود حوزه هنری به سریال‌سازی برای پلتفرم‌ها/مدیر سینمای حوزه توضیح داد

نمایش خانگی/هانیه مظفری: رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری از امتداد سریالسازی به موازات فیلمسازی و در عین حال بازسازی سینماهای فرسوده توسط سازمان تحت امرش گفت.

حمیدرضا جعفریان به تسنیم گفت: در بخش سریال از ابتدای سال هم  سریال “کاتب اعظم” را داشتیم که دهه آخر ماه صفر پخش شد و استقبال خوبی از آن شد که یک کار اقتباسی از کتاب “اعترافات کاتب کشته شده” نوشته آقای ساسان ناطق بود. اقتباس سریالی بعدی هم از کتاب “عصرهای کریسکان” است که روزهای آخر تولیدش را پشت سر می‌گذارد و تا دو هفته بعد تولید آن هم تمام می‌شود. مراحل تولید این سریال از  6 ماه قبل آغاز شده و نگارش آن تنها 18 ماه طول کشید و برآوردها نشان می‌دهد  در تابستان پخش شود.

او ادامه داد: در مرکز سریال سازمان سینمایی سوره، شاید بیش از 10 پروژه سریال باشد که کار آن را شروع کردیم و کتاب “مهاجر سرزمین آفتاب” که زندگی خانم سبا بابایی است یکی از آنها بود. 4 تا سیناپس آماده دیگر هم داریم که یکی از آنها سریال کتاب “ماتی خان” است و آن هم از سوره مهر است.

وی افزود: فیلمنامه سریال “قرار گاه سری نصرت” هم آماده است و اگر همکاری آن در استان خوزستان رخ دهد وارد مشارکت می‌شویم. چند طرح دیگر هم داریم که عموماً اجتماعی و طنز هستند و بیشتر با صداوسیما همکاری می‌شود؛ هرچند با یکی از پلتفرم‌ها هم مذاکره می‌کنیم که یک سریال برای سال آینده به نمایش خانگی برود.

این مدیر فرهنگی با بیان اینکه در واقع سازمان سینمایی سوره، مرکزی است که شأن تألیفی برای خود قائل است گفت: تلاش ما این است که سریال‌ها و بخشی از تولیدات سینمایی را بر اساس کتاب‌های حوزه هنری بسازیم و به تناوب سریالها را با مشارکت تلویزیون یا پلتفرم‌ها تولید کرده و عرضه می‌کنیم.

بهمن کامیار تهیه‌کننده سریال خون‌سرد مطرح کرد: داستان #خون_سرد واقعی نبود/با دوستان ناجی‌هنر چالش‌های زیادی داشتیم تا آستانه تحمل را بالا ببریم!/اگر شرایط فراهم باشد فصل دوم #خون_سرد را می‌سازیم!/ ساترا شرایط صدور پروانه ساخت و نمایش سریالها را آسان‌تر کند!/نمی‌توان انتظار داشت مخاطب با پرداخت حق اشتراک در پلتفرم‌ها همان چیزی را ببیند که در تلویزیون، رایگان می‌بیند!

نمایش خانگی/رضا نقی نژاد اورنگ: در صورتی که شرایط تولید فصل دوم #خون_سرد فراهم باشد ما هم برای تولید فصل دوم استقبال می‌کنیم. این شرایط باید از سمت پلتفرم به عنوان سفارش‌دهنده کار، فراهم شود.

بهمن کامیار تهیه‌کننده سریال #خون_سرد با بیان مطلب فوق به تسنیم گفت: داستان این سریال براساس ایده‌ها و تفکرات نویسندگان بوده و از روی قصه واقعی برداشت نشده است. البته ناگفته نماند از حیث ممیزی‌های اعمال شده هم باید به این نکته اشاره کنم که از این جهت آسیب نخوردیم و از آن چیزی که پخش شده رضایت دارم.

کامیار تصریح کرد: در مرحله فیلمنامه با دوستان ناجی‌هنر چالش‌های زیادی داشتیم برای اینکه بتوانیم پلیسی را به نمایش بگذاریم که با آن چیزی که مخاطب در واقعیت می‌بیند نزدیک شود. بتوانیم در این راستا، آستانه تحملمان را بالا ببریم و نقاط ضعف و قوتشان را به نمایش بگذاریم و این نوع ساختارها به جذب مخاطب نزدیک‌تر است تا پلیسی که یک چهره کاملاً مثبت و فاقد نقاط ضعف و کاستی نشان دهیم. مخاطب تشنه این ژانر است که در تلویزیون، سینما و نمایش خانگی شاهدش باشد و انتظار دارم راه را برای ساخت چنین کارهایی باز بگذارند که همیشه مخاطب از تماشای چنین کارهایی لذت می‌برد.

بهمن کامیار تاکید کرد: این اراده، نیت و قصد را در پلتفرم‌ها می‌بینم که دوست دارند سریال‌های پرمخاطب، جذاب و متفاوت بسازند و مبنایشان کیفیت است. باید ساترا شرایط را برای گرفتن مجوز ساخت و نمایش، آسان‌تر کنند و به استانداردهای شکست‌خورده تکیه نکنند.

وی ادامه داد: گروهی دنبال حاکم کردن همان تجربیات شکست‌خورده قبلی در پلتفرم‌ها هستند در حالی که صاحبان پلتفرم‌ها با سرمایه خصوصی نمی‌خواهند آن را تجربه کنند. آن چیزی را که در تلویزیون رایگان می‌بینند نمی‌توان این انتظار را داشت مخاطب، همان اثر را با حق اشتراک در پلتفرم ببیند. باید در پلتفرم‌ها استانداردها را با توجه به اهمیت جذابیت محتوا ببینیم.