خانه بلاگ صفحه 230

گلرنگ رسانه، اولین ورکشاپ «بلوری-3D» را در جشنواره یاس برگزار کرد

نشست بلوری-3D در جشنواره یاس
نشست بلوری-3D در جشنواره یاس
نشست بلوری-3D در جشنواره یاس
نشست بلوری-3D در جشنواره یاس
نشست بلوری-3D در جشنواره یاس
نشست بلوری-3D در جشنواره یاس
نشست بلوری-3D در جشنواره یاس
نشست بلوری-3D در جشنواره یاس
نشست بلوری-3D در جشنواره یاس
نشست بلوری-3D در جشنواره یاس
نشست بلوری-3D در جشنواره یاس
نشست بلوری-3D در جشنواره یاس
برگزارکنندگان نشست بلوری-3D در جشنواره یاس

ارتباط تنگاتنگ فراگیری آثار سه بعدی با رواج فرمت بلوری/بلوری؛ فرمتی مطمئن برای انتقال حجم و کیفیت تصویری بالا

نشست بلوری-3D در جشنواره یاس

نمایش خانگی: از جمله ورکشاپ های راهبردی جشنواره ویدیویی یاس نشست بررسی جایگاه فناوری سه بعدی در سینما و شبکه خانگی و نقش فرمت بلوری در سه بعدی سازی بود؛ نشستی که توسط کارشناسان موسسه نمایش خانگی گلرنگ رسانه و صنایع الکترونیک گلرنگ برگزار شد.

به گزارش نمایش خانگی شهاب کاظمی معاون اجرایی گلرنگ رسانه و دانش آموخته آکادمیک گرایش های عکاسی، فیلمبرداری، کارگردانی سینما و ادبیات نمایشی،  علی میراحمدی کارشناس اتورینگ، مسترینگ، تدوین و ۳D و مهرداد سلیمانی مدرس دانشگاه در گرایش های فیلمسازی، مبانی دیجیتال، و تدوین سخنرانان نشست بودند و درباره “ماهیت و ساختار”، “فنون” و “نقش بلو- ری” در سه بعدی سازی سخن گفتند.

در ابتدای این ورک شاپ شهاب کاظمی با اشاره به این که موسسه گلرنگ رسانه نخستین آورنده فرمت تکنولوژی بلو-ری و تنها تولید کننده این فرمت در آسیای مرکزی است گفت: حتی در حال حاضر شرق اروپا هم چنین تکنیکی ندارند. ما می خواهیم با برگزاری این نشست فیلمسازان را تشویق کنیم تا وارد ساخت فیلم های سه بعدی شوند و ترس شان نسبت به استفاده از این تکنولوژی ریخته شود.

معاون اجرایی گلرنگ رسانه افزود: سیستم سه بُعدی به زبان ساده به معنی این است که شما به صورت همزمان با دو چشم محیط را ببینید یا با دو دوربین همزمان فیلم برداری کنید. اما ما اینجا هستیم تا درباره چگونگی تبدیل این تکنیک ساده به تکنیک اجرایی صحبت کنیم.

مهرداد سلیمانی، دیگر کارشناس حاضر در این ورک شاپ صحبت هایش را با تعریف کوچک ترین جزء سینمای دیجیتال یعنی پیکسل شروع کرد و گفت: بارها شاهد بوده ایم که فیلم ها یا سریال های فاخر گاهی در زمان حرکت دوربین از شبکه های ماهواره ای با لرزش مواجه می شوند چرا که سینمای دیجیتال یکباره در کشور ما بدون زمینه سازی وارد شد.

وی افزود: بسیاری از کارگردانان و تهیه کنندگان در ابتدا مقاومت زیادی دربرابر این تکنولوژی داشتند و راضی نبودند تا ما به سمت سینمای دیجیتال برویم. چون شناخت خوبی از این سیستم وجود نداشت و آنها تصور می کردند که تصویر و صدای فیلم ها آنطور که می خواهند گرفته یا پخش نمی شود.

این استاد دانشگاه درباره پیکسل توضیح داد: پیکسل ها تاکنون به شکل مربع و مستطیل بوده اند چون اگر دقت کنید شکل پرده سینما و تلویزیون هم مستطیلی شکل است. اما این مستطیل ها و مربع ها می توانند سایزهای مختلفی داشته باشند.

سلیمانی ادامه داد: در کشور ما سیستم رنگی پال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، البته سیستم رنگی ان تی اس سی هم پیش از این مورد استفاده قرار می گرفت که همیشه مشکل ساز بود. در واقع در سیستم ان تی اس سی پیکسل ها به شکل مستطیل عمودی بودند و در سیستم پال مستطیل ها به شکل افقی بودند. تا این که پیکسل ها به شکل مربع هم پدیدار شدند.  ما مجبور هستیم از لحظه ای که تصویربرداری آغاز می شود اشراف کامل به پیکسل داشته باشیم.

وی درباره تفاوت سینمای دیجیتال و نگاتیو تاکید کرد: ما هنوز در سینمای دیجیتال به کیفیت نگاتیو در رنگ و عمق میدان نرسیده ایم. فکر می کنم علت این موضوع هم ساختار مولکولی نگاتیو است که به آن شکل سه بعدی می دهد اما در دیجیتال ما فقط با نور و ال ای دی کار می کنیم. البته برای سینمای سه بعدی ما فقط باید از کیفیت Full HD به بالا استفاده کنیم.

علی میراحمدی  با اشاره به این که معمولا سیستم سه بُعدی برای فیلم های اکشن و کمدی یا انیمیشن به کار گرفته می شوند گفت: این سیستم به درد فیلم های دیالوگ محور و به صورت تک لوکیشن نمی خورد. برای رشد سینمای سه بعدی باید دوربین را از لوکیشنهای محدود و دایره بسته ایده های آپارتمانی بیرون کشید.

وی افزود: دیدن فضای سه بعدی از نتیجه اختلاف دید دو چشمی است. هنگام تصویربرداری یک تصویر سه بعدی دو دوربین مورد استفاده قرار می گیرند که هر دو از یک شی یکسان با کمی اختلاف در زاویه دید و از یک نقطه ثابت تصویر برمی دارند.

میراحمدی تاکید کرد:هنگام پخش یک پلان سه بعدی تصویر مربوط به دوربین سمت چپ فقط به چشم چپ نشان داده می شود و در مورد سمت راست هم همین اتفاق می افتد. مغز با تلفیق این دو تصویر باعث درک عمق می شود. با تنظیم فاصله دو دوربین به صورت پویا عمق تصویر را کاهش یا فزایش می دهیم.

میراحمدی با اشاره به اینکه فیلمهای سه بعدی یا باید در سینماها یا سینمای خانگی عرضه شوند گفت: حجم لازم برای ارائه فیلم سه بعدی بین 35 تا 50 گیگابایت است که قاعدتا برای ذخیره سازی این حجم باید به سمت استفاده از بلوری رفت بخصوص که فارغ از وضوح تصویر، دامنه طیفی رنگها در فیلمهای سه بعدی فقط از طریق بلوری است که قابلیت انتقال دارد.

شهاب کاظمی معاون اجرایی گلرنگ رسانه با اشاره به قابلیت بلوری در انتقال وضوح تصویری سینمای سه بعدی خاطرنشان ساخت: متاسفانه کاهش دانش آکادمیک باعث شده بسیاری گمان کنند فرمت بلوری منقضی شده در صورتی که فرمت بلوری در حال حاضر تنها فرمتی است که میتوان از آن برای انتقال وضوح تصویری FULL HD و بالاتر از آن مثلا 4K استفاده کرد.

این کارشناس ادامه داد: البته این طور نیست که بلوری فقط مخصوص عرضه آثار سه بعدی باشد بلکه این آثار سه بعدی هستند که برای لحاظ کیفیت می بایست در فرمت بلوری عرضه شوند. بلوری هم کیفیت تصویری بالا را پوشش می دهد هم حجم بالای انتقال اطلاعات را و این دو ویژگی است که باعث می شود در آینده بیشتر از اینها از این فرمت استفاده کرد.

کاظمی تاکید کرد: بلوری یک ویژگی مهم دیگر هم دارد و آن هم اینکه تولیدش به گونه ای کاملا امنیتی رخ می دهد و در نتیجه قاچاق آن به راحتی رخ نمی دهد. اینها همه باعث شد که صنایع الکترونیک گلرنگ در تولید و بومی سازی این تکنولوژی ورود کند.

«شهرزاد» پیشتاز نامزدیهای بخش سریال جشنواره یاس/«شاهگوش» و «دندون طلا» رقبای بعدی اند

نمایش خانگی: هیات داوران بخش سریال های نمایش خانگی جشنواره یاس متشکل از محمدمهدی جعفری ، مسعود فروتن، مهدی فرجی، ایرج محمدی و سیروس مقدم نامزدهای این بخش را معرفی کردند.

به گزارش نمایش خانگی “شهرزاد” با 6 نامزدی پیشتاز است و بعد از آن “شاهگوش” و “دندون طلا” با 5 نامزدی رقبای “شهرزاد”ند.

نامزدهای چهاربخش بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر زن و مرد بدین شرح است:

نامزدهای بهترین کارگردانی

*حسن فتحی برای سریال «شهرزاد»

*داوود میرباقری برای سریال «دندون طلا»

*محمدحسین لطیفی برای سریال «قلب یخی ۱ »

* داوود میرباقری برای سریال «شاهگوش»

نامزدهای بهترین فیلمنامه

* شاهگوش

*دندون طلا

*قلب یخی ۱

*شهرزاد

نامزدهای بهترین بازیگر زن

*ستاره اسکندری برای سریال «دندون طلا»

*مرجانه گلچین برای سریال «شاهگوش»

*ترانه علیدوستی برای سریال «شهرزاد»

*غزل شاکری برای سریال «شهرزاد»

نامزد بهترین بازیگر مرد

*محسن تنابنده برای سریال «شاهگوش»

*حمیدرضا آذرنگ برای سریال «دندون طلا»

*علی نصیریان برای سریال« شهرزاد»

*شهاب حسینی برای سریال «شهرزاد»

*فرهاد اصلانی برای سریال «شاهگوش»

*مهدی فخیم زاده برای سریال «دندون طلا»

برندگان بخش سریال های نمایش خانگی در آیین اختتامیه معرفی خواهند شد.

تندیس زرین جشنواره یاس برای شرکت متبوع برگزارکننده جشنواره!

نمایش خانگی: افتتاحیه جشنواره ویدیویی یاس در حالی در رامسر برگزار شد که مطابق با پیش بینی ها موسسه هنرنمای پارسیان برنده یکی از جوایز اصلی جشنواره شد.

به گزارش نمایش خانگی پیشتر و به هنگام اعلام نامزدهای بهترین ویدیورسانه-شرکت پخش هم پیش بینی شده بود که تعاملات کاری میان موسسه رسانه های تصویری به عنوان برگزارکننده جشنواره یاس و هنرنمای پارسیان به عنوان پخش کننده اغلب عناوین موسسه سبب ساز نگاه مثبت به این موسسه خواهد شد.

پیش بینی هم درست از آب درآمد و موسسه هنرنمای پارسیان تندیس یاس زرین و جایزه نقدی بهترین کیفیت لوح فشرده را از آن خود کرد؛ بدون اینکه اله مانهای برتری این شرکت در حیطه کیفیت لوح فشرده آشکار شود.

از آن سو تندیس یاس زرین و جایزه نقدی بهترین ویدئورسانه به موسسه “سینما 24″(مجید محسني) تعلق گرفت و تندیس یاس زرین و جایزه نقدی بهترین موسسه پخش فیلم به “تصویر دنیای هنر”(جواد معماریان) اهدا شد که در این بین به نظر می رسد جایزه بهترین پخش به تصویردنیای هنر بخاطر گستردگی سیستم توزیعش بجا بوده باشد.

بیانیه تهدیدآمیز گلرنگ رسانه علیه سایتهای آپلود فیلم

گلرنگ رسانه

نمایش خانگی: امتداد آپلود غیرقانونی محصولات نمایش خانگی در سایتهای اینترنتی سبب ساز آن شده است که در روزهای اخیر تحرکات شرکتهای نمایش خانگی برای برخورد با این شبکه ها بیشتر شود.

به گزارش نمایش خانگی چندی قبل شرکت تصویرگسترپاسارگاد با ارائه بیانیه ای رسمی سایتهای آپلود غیرمجاز را تهدید به پیگیری حقوقی کرد و حالا شرکت گلرنگ رسانه با صدور بیانیه ای، تمامی سایتهایی که محصولات این موسسه را آپلود می کنند تهدید به شکایت و پیگیری حقوقی کرده است.

متن کامل بیانیه گلرنگ رسانه را بخوانید:

بدینوسیله به استحضار کلیه سایت های دارا و فاقد مجوز ارشاد با محوریت دانلود فیلمهای مجاز ایرانی میرساند ، چنانچه لینک دانلود فیلمهای متعلق و منقش به لوگوی موسسه گلرنگ رسانه را در سایت های خود بارگذاری نمایند ، علاوه بر شکایت در خصوص فیلترینگ سایت مربوطه از مدیران این سایتها شکایتی در خصوص جبران خسارات ناشی از ضرر و زیان وارده و هزینه های تولید اقلام و تأمین محتوا نیز می گردد.

 

مهجوریت تا کجا؟⇐در پیام ایوبی برای جشنواره یاس کمترین سخن از شبکه نمایش خانگی است!

حجت ا.. ایوبی موسسه رسانه های تصویری

نمایش خانگی: شبکه نمایش خانگی در همه این سالها با مهجوریت گسترده در چارت سازمانی وزارت ارشاد مواجه بوده است و فارغ از بی‌توجهی به تخصص گرایی در شوراهای نمایش خانگی، آش آن قدر شور بوده که حتی مدیریت کل امور نمایش خانگی ارشاد به مدیرانی رسیده فاقد حداقل دارای تجربه مکفی در حیطه نمایش خانگی.

به گزارش نمایش خانگی این روزها هم اداره کل نمایش خانگی ارشاد مدیری را بر خود می‌بیند که بیشترین سوابق مدیریتی‌اش در حوزه تئاتر بوده است و نه حتی سینما و طبیعی است که در بزنگاههای بحرانی مرتبط با شبکه خانگی که آخرینش هم قاچاق برخی عناوین مهم سینمایی بود نیز نوعی انفعال است که در اداره کل نمایش خانگی دیده می شود.

با این اوصاف طبیعی است بالاترین مقام دولتی سینما که حجت ا.. ایوبی باشد وقتی بناست برای تنها جشنواره مربوط به شبکه نمایش خانگی و محصولات این شبکه یعنی جشنواره یاس پیام دهد آخرین چیزی که به ذهنش می رسد هم نمایش خانگی نیست و همچنان از سینما می گوید و البته دستاورد خود برای این جشنواره را هم یک طرح ترومنی متعلق به نیم قرن قبل به نام «سینماسیار» می داند!!!

در پیام رییس سازمان سینمایی نه مشوقی برای ویدیورسانه های و شرکتهای پخش نمایش خانگی است و نه از لزوم حل معضل لاینحل قاچاق محصولات شبکه خانگی کلامی به میان می آید و نه حتی درباره برنامه های این سازمان برای سامانه های ویدیوی درخواستی حرفی زده می‌شود.

متن پیام حجت الله ایوبی برای جشنواره یاس را بخوانید:

عیش هاتان نوش بادا در جهان ای عاشقان            و از شما کان کرم باد بر این جهان ای عاشقان

گر کسی پرسد کیانید ای سراندازان شما                  هین بگوییدش که جان جان جان ای عاشقان

به نام خداوند آب و آیینه، خداوند سبزی و باران،خداوند دریا و دشت، چه جای خوشوقتی است که در بوستان ایران، در استان سرشار از زیبایی، بار دیگر می‌پیچد بوی عطر خوشبوی فرهنگ و هنر. می‌آید باز هم صدای پای سینمای پر افتخار و سینماگرانی که رونمایی می‌کنند میوه یک سال تلاششان را.

جشنواره فیلم یاس جشن آفرینش است برای خانه ها، برای مردم، جشن باشکوه هنر برای مردمان سرزمین پر هنر ایران و اینک که سینمای خانگی روز به روز شکوفا تر می‌شود بار دیگر در شهر زیبای رامسر گرد هم می‌آییم تا سلام کنیم به فرهنگ. در چهارمین جشنواره با شکوه فیلم یاس سلام می‌کنیم به همه آنانی که می‌کوشند به عشق و مهر تا پرغرورتر بماند چراغ سینمای ایران. می‌آییم تا سلام کنیم به سینما و خوشحال از اینکه در چهارمین جشنواره فیلم یاس پروژه سینما سیار رونمایی می‌شود. به فال نیک می‌گیریم آغاز به کار رسمی این طرح را با نام «سینما سلام» در استان مازندران.

دست مریزاد و سپاس می‌گویم به دست اندر کاران این جشنواره به ویژه دبیر پر تلاش دکتر سید مصطفی ابطحی و سپاس میگویم همکاری صمیمانه مدیران دلسوز استان را و استاندار محترم، معاون سیاسی عزیز، مدیر کوشای فرهنگ و ارشاد، مدیران شهر رامسر و همه آنانی که عاشقانه می‌کوشند تا عطر یاس در استان مازندران مشام جان را معطر سازد.

ویدیوکلوب سینما آزادی؛ آرشیوی از سینما تا تئاتر

ویدیوکلوب سینما آزادی
ویدیوکلوب سینما آزادی
ویدیوکلوب سینما آزادی
ویدیوکلوب سینما آزادی
ویدیوکلوب سینما آزادی
ویدیوکلوب سینما آزادی
ویدیوکلوب سینما آزادی

ویدیوکلوب سینما آزادی
ویدیوکلوب سینما آزادی

«دختر» میرکریمی با کارت‌پول 5هزارتومانی در شبکه خانگی+عکس

دختر

نمایش خانگی: «دختر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدرضا میرکریمی توسط در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به گزارش نمایش خانگی موسسه هنرهای تصویری سوره وابسته به حوزه هنری پخش این فیلم را در شبکه نمایش خانگی برعهده داشته است.

این شرکت برای آن که جاذبه بیشتری را برای مخاطبان جهت خرید این فیلم ایجاد کند یک کارت پول 5 هزارتومانی هم به عنوان جایزه برای خریداران این فیلم قرار داده است.

این کارت پول فقط قابل استفاده از سورتمه تهران واقع در ارتفاعات توچال است؛ حداقل ورودی استفاده از سورتمه توچال برای هر نفر 20 هزار تومان است که با استفاده از این کارت لااقل باید 15 هزار تومان دیگر از جیب بدهید تا بتوانید از سورتمه استفاده کنید!!!

فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند، شاهرخ فروتنیان ، مسعود سخایی، نیوشا مدبر، هدایت هاشمی وقربان نجفی بازیگران «دختر» هستند.

«دختر» فیلمی کم دیالوگ است که داستان پدری به نام احمد عزیزی را روایت می کند که با همسر و دو دخترش، ستاره و سمیرا، در آبادان زندگی می کند. احمد، در پالایشگاه آبادان مسئولیت دارد و روی دخترانش، به ویژه دختر کوچک، یعنی ستاره بسیار حساس است و سفر ناگهانی دختر به تهران است که اسباب ناراحتی پدر را شکل می دهد…

دختر
دختر

واکنش به گزارش نمایش خانگی⇐افزودن نام یک شرکت دیگر به فهرست نامزدهای بهترین شرکت پخش جشنواره یاس

جشنواره فیلم یاس

نمایش خانگی: روز گذشته و بعد از انتشار نام نامزدهای بخش برترین ویدیورسانه و شرکت پخش جشنواره یاس از سوی روابط عمومی این جشنواره(اینجا را بخوانید) گزارشی در نمایش خانگی منتشر کردیم و از بی رقیب بودن شرکت پخش هنرنمای پارسیان در فهرست نامزدها گلایه کردیم.

به گزارش نمایش خانگی در میان فهرست نامزدهای این بخش سه ویدیورسانه سینما24، سوره و تصویرگستر پاسارگاد و فقط یک شرکت پخش به نام هنرنمای پارسیان وجود داشت و همین یگانه بودن هنرنمای پارسیان بود که مفهوم رقابت را زیر سوال می برد.(اینجا را بخوانید)

ساعاتی بعد از انتشار آن گزارش بدون هر گونه توضیحی، تعداد نامزدهای این بخش از جشنواره یک عدد افزایش یافت و نام شرکت “تصویردنیای هنر” نیز به فهرست نامزدها افزوده شد.

حالا نام پنج موسسه «سینما ۲۴»، «هنرنمای پارسیان»، «هنرهای تصویری سوره» ،«تصویر گستر پاسارگاد» و «تصویر دنیای هنر» در میان نامزدها دیده می شود که در این بین رقابت بهترین پخش میان «هنرنمای پارسیان» و «تصویردنیای هنر» است.

درخواست روزنامه جوان⇐افراد پشت پرده قاچاق «ابد و یک روز» را مشخص کنید/نسخه قاچاق «نسخه بازبینی ارشاد» بوده!!!

نمایش خانگی: فیلم “ابد و یک روز” همان قدر که در زمان نمایش در جشنواره و بعد به هنگام اکران نوروزی حاشیه ساز بود در هفته های اخیر ابتدا به واسطه عرضه نسخه ای قاچاق از آن در بازار زیرزمینی عرضه محصولات تصویری و سپس عرضه نسخه قانونی آن در شبکه خانگی حاشیه ساز شده است.

به گزارش نمایش خانگی ده روز قبل خبرگزاری “فارس” به طرح این شبهه پرداخت که عرضه نسخه قاچاق فیلم به پیشنهاد عوامل بوده تا زودتر مجوز عرضه رسمی را بگیرند(اینجا را بخوانید)

متعاقب آن گزارش در نمایش خانگی دلیل اصلی تأخیر نسخه قانونی “ابد…” که اختلافات سرمایه گذاران بر سر یافتن شرکت پخش بود را برشمردیم(اینجا را بخوانید)

حالا روزنامه “جوان” در گزارشی در کنار واقعه نگاری اتفاقات مربوط به این فیلم و با تأکید بر اینکه نسخه عرضه شده از فیلم در بازار قاچاق “نسخه بازبینی” بوده که فقط در اختیار اداره نظارت ارشاد بوده است خواستار پیگیری دقیق کمیته صیانت درباره این ماجرا و مشخص شدن هویت افراد پشت پرده قاچاق فیلم شده است.

متن کامل گزارش روزنامه “جوان” را بخوانید:

«ابد و يک روز» در سي و چهارمين جشنواره فيلم فجر بيشترين تعداد سيمرغ‌ها را از آن خود کرد که جايزه بهترين کارگرداني يکي از اين سيمرغ‌ها بود. اولين فيلم سعيد روستايي همچنين توانست يکي از پرفروش‌ترين‌هاي سينما در سال‌ جاري باشد. استقبال خوب از اين فيلم پيش‌بيني‌ها را براي حضور موفق «ابد و يک روز» در شبکه نمايش خانگي به همراه داشت. اين فيلم قرار بود با فاصله کمي از اکران در سينماها به شبکه نمايش خانگي بيايد، اما اين موضوع چند ماه به تأخير افتاد.

“نمایش خانگی” در گزارشي علت اين تأخير را اختلاف نظر ميان محمد امامي، سرمايه‌گذار و سعيد ملکان، تهيه‌کننده اين فيلم عنوان کرد. نمایش خانگی نوشت: «اختلاف زماني شکل گرفت که هر کدام از سرمايه‌گذاران(امامي و ملکان) يک شرکت خاص را براي پخش انتخاب کرد و همين عاملي بر عدم صدور پروانه نمايش خانگي در موعد مقرر شد.» در کنار اختلاف‌نظر ميان تهيه‌کننده و سرمايه‌گذار، توزيع نسخه‌هاي قاچاق اين فيلم در سطحي گسترده مشکل دومي است که «ابد و يک روز» با آن مواجه شده است.

جالب اينجاست که نسخه‌هاي قاچاق فيلم، همان نسخه‌هاي شبکه نمايش خانگي نيست بلکه از نسخه بازبيني وزارت ارشاد کپي شده است.

از آنجايي که اين نسخه در اختيار افراد معدودي از جمله تهيه‌کننده است، اين شبهه به وجود مي‌آيد که امکان دارد به دليل اختلاف‌نظر قديمي درباره «ابد و يک روز» نسخه تکثير شده از طريق يکي از مالکان در اختيار تکثيرکنندگان غيرمجاز قرار گرفته باشد.

البته مصطفي ابطحي، دبير کميته صيانت در نشست خبري جشنواره فيلم ياس ضمن تأييد خبر قاچاق فيلم «ابد و يک روز» و تکثير گستره آن در شهرستان‌هاي اصفهان و بروجرد، از پيگيري براي شناسايي عوامل اين قاچاق گسترده خبر داد.

امکان دارد در صورت پيگيري‌هاي کميته و همکاري نيروي انتظامي و مراجع قضايي مشخص شود که چه شخص يا اشخاصي در پشت پرده قاچاق «ابد و يک روز» هستند. فيلمي که با شکايت سازندگان آن برخی سايت‌هاي دانلود فيلم مجبور شده‌اند لينک‌هاي دانلود آن را حذف کنند، اينک بايد در مبارزه با پديده قاچاق فيلم پيروز شود.