با حضور نویسنده “شهرزاد” و همراهی یک کمپانی معتبر ترک/اطلاعات رسمی درباره سریال فرامنطقه‌ای “هزار و یک شب” از زبان محسن کیایی+فیلم 

نمایش خانگی/پیمان مقیمی: مصطفی کیایی کارگردانی که پیشتر سریال “همگناه” را برای شبکه خانگی ساخته بود اخیرا درگیر تولید سریال تاریخی “هزار و یک شب” شده که به زودی در فیلیمو عرضه خواهد شد.

 

محسن کیایی بازیگر “هزار و یک شب” در گفتگو با فریدون جیرانی در برنامه ۳۵ میلیمتری اولین اطلاعات درباره این سریال را ارائه داده و از چندملیتی بودن پروژه گفت.

 

بنا به اظهارات محسن کیایی، سریال “هزار و یک شب” که برآمده از همان داستان های معروف هزار و یک شب است با همکاری فیلیمو و یک کمپانی معتبر ترک به تولید می‌رسد و روال طراحی و پیشبرد پروژه طوری بوده که سریال به جز ایران و ترکیه امکان ارائه در کشورهای حوزه خلیج فارس را هم داشته باشد.

نغمه ثمینی نویسنده سریال “شهرزاد” به عنوان نویسنده سریال “هزار و یک شب” در کنار کیایی بوده و سعی شده تا بخش های جذاب داستان های هزار و یک شب به سریال بدل شود‌.

 

محسن کیایی از این گفته که “هزار و یک شب” اولین سریال فرامنطقه ای ایران است که چه در تولید و چه در سوژه پردازی، نگاهی فرامکانی دارد تا بتواند مخاطبانی از ایران تا ترکیه و عربستان و امارات و هند و…، را به خود جلب کند.

 

برای تماشای گفته های محسن کیایی اینجا را ببینید.

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید